-.-'

tja! :d

sitter här och dricker lite ttttea! :d mys, och lyssnar på where are you know när justin bieber sjunger, om jag visste hur man la in videos skulle jag göra det nu!
Ja, peach. det mongot  hon är, har inte kollat på utkast och tittat om hennes inlägg som försvann var, självklart kollar smarta jag och hittar det *stolt* :P

SIIIII. efter skolan ska vi vara lite barnvakt och sen måste nog jag läsa lite NO och kanske göra lite matte. Fuck lixom.
men ja, igår gjorde jag mosrotskaka! alla tyckte den var jätte god! :)
vad ska alla ni som läser detta göra den här dagen? ;)

nea, nu ska jag gå och borsta tänderna. i badrummet kommer jag säkert få en blöt kram av min ny duschade  pojkvän. om han är kvar i duschen kommer han säker knuffa in mig med kläderna på! jag berättar hur det går ikväll eller imorrn :)

puss /pear<3

Kommentarer
Postat av: peach

jag ska vara barnvakt med dig gumman :)<3

2010-02-10 @ 07:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0