MYSKVÄLL

hejsan halloj tjoho, Är hemma hos vanna så tänkte slänga in ett snabbt inlägg. Det har blivit jävligt dålig uppdatering på senaste tiden, Ska VERKLIGEN förbättra mig. Igår va jag på bio med en kille som heter Gustav... heheh gullgit ? ;) Vi såg valentines day, den va fan riktigt bra :D Sen sov han hos mig.. HEhe ja jag har fortf bara haft sex med två jag lovar ! ;)
Idag drog jag från honom vid typ 2, då drog jag till vanna och vi har inte gjort ngt vi ska ha myskväll orkar inte göra ngt haha. puss / peach.

VARFÖR FUNKAR DET INTE ATT LÄGGA BILDERRRR :o:o:o

Kommentarer
Postat av: Joline

verkar inte funka för mig heller... :/

2010-02-27 @ 20:14:06
Postat av: ....

de funkar för alla... de e bara de att ni inte har några bilder så ni går in på google och tittar om ni hittar nått

2010-02-28 @ 12:03:33
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0