skärping peach!

måste börja skärpa mig regält, 3 ig resten g. Men allt har varit så jävla jobbigt så har inte kunnat. ska skriva en deckare tills imorn, blir nog ingen sömn inatt. Har varit i skolan idag det va helt okej. Jag och vanna satt och kasta pappersflygplan på alla på non, haha moget? inte så, sen blev det typ fläskkaree till lunch, så jag vanna och viktor drog och dela på en sushi meny, mums säger jag bara! Min kropp skakar och vill sova, men kan inte. måste få G i svenska.

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, svarar på alal frågor på fredag så passa på ! =) / peach.

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHAH!!! IG-BARN!

2010-02-03 @ 21:49:53
Postat av: peach

HAHAHAH! tror inte du e så mkt bättre själv va? ;)

2010-02-04 @ 14:36:56
URL: http://peachgirls.blogg.se/
Postat av: Jenka

Går ni i samma klass? hur mkt får ni i månadspeng ?(=

2010-02-04 @ 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0