tjenis penis

hejsan alla goá grisar. höhö, nejnej.
haha. jag är typ på värsta skämthumöret idag! :d
jag har gått runt och skojat m pontus mor&far :p
haha! jag städade rummet lite. men sen så hittade jag jätte gulliga grejer i pontus rum!
det var massa bilder på oss och han hade skrivit jätte fina dikter. åh! jag började typ gråta när jag läste och såg allt :$ men det var så fint! <3
pontus har vart med emil nästan hela dagen så jag satt där på hans säng och kollade på datorn. så rastlös har jag aldrig varit! menmen. jag satt där och väntade. och sen när han kom hem hade han hyrt mina älsklings filmer! åh, hans mamma hade ringt till honom och berättat att jag hittade det och grät och såå. så han kände att han behövde kolla på film med mig. mer får ni inte veta! :p åh han är så romantisk!
men aja. nu ska vi kolla på accepted och mysa lite.

jag orkade inte göra en sån avancerad mat så det blev bara pasta med typ ost sås. alla tyckte den var jätte god. pontus pappa kom hem precis och smakade den och jag fick bra betyg ;)
men nu ska jag äta nybakad kärleksmums. mmm. mums vad gott! HAHA!


 Ser det gott ut?


Puss, pear <3


Kommentarer
Postat av: camilla

du är ju värsta bak tjejen nu! :D beundrar dig tjejen! <3

2010-02-06 @ 22:49:04
Postat av: nippan

en fråga till frågestunden (lr några)

till pear ofc!!!

hur reagerade du på gravideteten(vet ej hur det stavas)

hur är det att vara gravid?

varför skriver du så sällan?

hur träffades du pontus?

hur ofta träffar du din mamma?

2010-02-08 @ 15:15:20
URL: http://enjoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0