jag är blond!

hejsan kom nyss hem sitter och käkar middag, pasta & köttfärssås :D, har varit och sooooolat ;) aja haha, ni såg ju vad pear skrivit är allmänt blond? men alla svaren finns här nu igen, nu blir jag glad :D ska ta en dusch och sen se om det finns ngt rolgit på tv! puss / peach

Postat av: alexxx

är ni oskulder? ifall itne hur många har ni haft det med och när blev ni av med den? kramissar :nej, jag är inte oskuld, jag har haft sex med 2 personer, ena var min senaste pojkvän, vi gjorde slut i sommras. Och den andra va min barndoms kompis kusin, han blev jag av med oskulden med. För ungeför ett år sen. 

Postat av: Anna

hur gammla är ni? :) när fyller ni år?: 11 juli, 14 ;)

Postat av: Olivia

varför började ni blogga?: kolla det pear skrivit. 

Postat av: Danielle

Hejsan!
Vem är din bästa vän och hur och när träffades ni? :):
min bästavän är nog wilma , hon och jag bor grannar när jag e hos min pappa, vi har kännt varandra sen vi va typ 4 ? Men pear e absolut också en av mina bästavänner, vi går i samma skola :) 

Postat av: cristoffer radenholt

hur många har ni varit tillsammans med?
hur långa är ni?
gillar eran blogg. fortsätt! :
Jag har varit tsm med 2 seriöst, sen 1 som inte var riktigt seriöst. Är runt 160 cm lång. 

Postat av: jossan

hur gamla e era föräldrar? Dricker ni mkt? ha det bra ! <3: min mamma är 43 och min pappa är 44. Jag dricker inte så mycket längre, händer då & då. Förut drack jag ungefär varje helg!

Postat av: annika

till peach:
har du någon kille?
vad har du gjort för att hamna i fosterhem?
till pear:
hur gammal är din kille?
hur länge har ni varit ihop?
till båda:
vart bor ni?
hur många har ni haft sex med?
FORTSÄTT BLOGGA! :D: 

1. nej jag har ingen kille för tillfället.
2.
Blivit hemkörd av polisen ett antal gånger för att jag varit påverkad av alkohol + stora problem hemma hos min mamma som jag inte tar upp här.
3. Jag bor i bagarmossen hos min mamma och i hässelby med min pappa, har haft sex med 2 personer. 

av: Majjah & MijPostat o

DU:
1. Hur lång är du ?
2. Vad vill du bli när du bli stor?
3. Vad pluggar du ?
4. Har du långt hår ?
5. Vilken hårfärg har du ?
6. Sminkar du dig ?
7. Har du haft sex senaste månaden?
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?
9. Har du kysst någon idag ?

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ?
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?
3. Hur många syskon har du ?
4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
5. Hur många ställen har du bott på ?
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
7. Vilken familjemedlem är snällast?
8. När hittade du senast på något tillsammans
med ett syskon?

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ?
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
3. Har du kysst nån kompis ?
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?
5. Vem har du varit kompis med längst ?
6. Vem känner dig bäst?
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du
gjorde det ?
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

VÅGAR DU:
1. Klä dig annorlunda ?
2. Vara dig själv ?
3. Visa dig i bikini/badbyxor ?
4. Pierca dig ?
5. Ha sex på offentlig plats ?
6. Vara omogen ?

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast ?
2. När var du på semester senast ?
3. Vilken färg är det på din tandborste ?
4. Är ditt hår tråkigt ?
5. Vem såg dig naken senast ?
6. Hur ofta duschar du?
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll
?:

DU:

1. Jag är runt 160 cm
2. Vet inte, jobba med männsikor
3.grundskolan :P
4. nja sådär, men vill ha kortare!
5. blondiie , hahaha.
6. japp, men inte så jätte mkt, typ mascara , cajal rouge.
7. neej
8. röd bh & svarta trosor.
9. nej men pussat wilma.

FAMILJ:

1. nej.
2. ingen, men typ pappa.
3. 2 systrar, 1 halvsyster och bror. hos pappa.
4. mm i telefonen.
5. hmm... 4 tror jag
6. mammsen
7. äldsta syster<3
8. i helgen träffade jag malin vi fira henne i efterskott =)


KOMPISAR:

1. några timmar sen :)
2. får inte sova hos kompisar för tillfället, men innan jag kom t foster sov jag hos en kille som heter gustav.
3. haha jaa.
4. japp
5. wilma elr Elina vad jag kan minnas :O
6. WILMA. haha hon känner mig bättre än vad jag gör själv. som idag , hon räcker ut handen och ger mig en cigg, jag bah eh ? hon bah ja, du e röksugen ju? jag bah va hur visste du? hon bah: du, jag känner dig. haha.
7. njäe, alal får ju ha på sig va de vill, men skulle nog kunna säga typ: tycker inte den där va så snygg. typ.
8. haha nej? det e väl bara att inte va med ngn om man inte vill de? föresten så tycker jag om alla mina kompisar som jag umgås med ;)



VÅGAR DU:

1. Ja, men gör det dock inte.
2. ja , tror jag oftast e mig själv xD
3. men shit jaa. 
4. har piercing i tungan och naveln
5. haha, beror på.
6. haha jag är oftast omogen, om jag inte e sur ;)


DIVERSE:

1. När jag skulle hem från danne :D
2. sommras
3. rooooosa hahah
4. lite, funderar på att bli brunett, elr kanske svathårig? fast gillar mitt blonda hår också
5. Vanna, när vi badade tsm i fredags !
6. ungefär varannan dag, om inte varje.
7. Typo nu, håller på att slockna :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0