very funny :)

tjoo :)
förlåt att vi inte svarade på frågorna igår :( men vi sak göra det snart! :d
igår var jag med mina as grymma vänner ;) det var länge sen jag skrattade så här mycket.
efter skolan var jag med peach och gjorde lite grejer. sen följde jag med henne till tuben och hon drog till en kompis som går i klassen. efter det gick jag in och hyrde skräck :D eller lucas ringde och sa att jag inte skulle göra det. så jag drog till honom.
vi satt och spelade Call of duty och sen kom jonte och filip. vi gjorde typ inget. var inne på datorn och spelade lite. sen åkte vi till bagis och mötte linus. och vi drog in på candy land och jag valde från andra sidan. Haha, jag väljer film och säger att dom ska kolla på den. HAHA. dom skrek när vi såg den! :D men då var också susanne med :)

nu ska jag kolla på mysteriet på greveholm och städa mitt och pontus rum! jag ska försöka hitta något svårt och gott att äta, jag ska laga mat till jenny och pontus

tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder för jag har en jätte konstig data som är heeelt cp.
puss, pear

Kommentarer
Postat av: lulle- gull

haha, pear. du ÄGDE på COD :d du får komma till mig snart igen så spelar vi :D:D

2010-02-06 @ 15:45:38
Postat av: susanne

haha, det var jätte roligt ju :) haha. filip var så rolig när han blev sur på mig när jag skrek :p haha. vi gör om nästa vecka typ? :)<3

2010-02-06 @ 17:29:41
Postat av: annika

det låter roligt :)

2010-02-06 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0