voff

hej hopp. jag sitter här i min syrras lägenhet med pontus. min syster och hennes kille har dragit ut och kommer inte hem förrens på torsdag ;) så jag och pontus är lite hundvakt.
vi har bestämt oss att vi ska sova och vara här tills dom kommer hem. Självklart tyckte pontus mamma&pappa att det var en jätte bra ide, som en liten övning tills bebisen kommer :)

är inne i min 19onde vecka nu :)


nu ska jag och pontus sätta på wild child och somna till den hade vi bestämt.
Puss/
Pear&Pontus <3

Kommentarer
Postat av: simon

fyfan vad du ljuger.... du sa ju för nån vecka sedan att du hade fått reda på att du var gravid?! haha.. tönt

2010-02-20 @ 15:26:47
Postat av: Vicky

älskling så söt när du e tjock mage haha, messa mig när du ser det här du svarar ju inte på mobilen :( <3

2010-02-21 @ 18:36:55
Postat av: Jolinee <3

Simon e du körd i huvudet? tror du att hon vill berätta det direkt när hon e gravid elr? vi måste alla stötta henne i dethär det e hon fan värd, hon kommer bli en bra morsa. du känner inte min älskling så shut up biaaaatch? älskar er Peach & pear, galet kul nästa heeelg ajjt? ;)

2010-02-21 @ 22:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0