FÖRLÅT!

hejsan bloggen & alla sötnosar där ute ! jag har tyvärr inte hunnit uppdatera men har haft en del att gör assO! just nu snackar jag i telefon med *hemlig*mihihiihihihihiihhih, han är skälet till dålig bloggning. Jag hinner inte blogga mer nu, men hoppas ni har det grymt bra det har jag!! har solat och gått och frågat om bröstföstorning idag. Tänkte förstora brösten och göra en liten piercing? gylligt va? ;) aja hare bra skriver senare! kyssar eran peach! ps. JAA JAG ÄLSKAR PAOW. dessie är också skit söt, och kissie har fina bröst, är det inte en självklarhet? :O :)


Kommentarer
Postat av: Hanna... <3 A

men ojj.. fjortiz elr? :O

2010-01-08 @ 19:07:37
Postat av: peachgirls

snäll låt oss? ;)

2010-01-09 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0