fredagkväll ?

hellooo, Peach här. jag sitter och drogar musiik och chattar lite. idag har jag träffat en kille som heter E, vi va hos honom och chiilla och kolla film. ikväll e jag antingen bara hemma kanske? fast tror inte jag pallar de, kanske träffar pear och hittar på ngt busigt! elr ngt annan får se lite faktist.. ;) kanske lägger upp dagens outfit sen också. Min kompis har typ hemma fest som jag kanske drar på sen, men min idiotiska langare svarar inte! gud va man känner sig sur asso? aja ha en skit mysig och bra fredagskväll! vi hörs ;) puss&Här e en bild jag tog på mig i morse, såg helt rödsprängd ut och hade typ påsar under ögonen så ni ville nog inte se, hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0