Justin Bieber

Goddagkväll kanske man ska säga? :)
Pear här :)
idag har jag varit med min kompis Miranda, vi har kollat på Avatar hemma hos henne. haha, jag skrämde henne heeeeela tiden! x)
just nu sitter jag vid min brorsas dator.. han kommer typ hem snart och vi kommer bråka direkt, I love him!

nae. jag och peach sitter och bråkar om icy tower, jag säger att det äger. hon säger nej.. man ba ehm joo!
nu ska jag ta och droga Justin Bieber, han är barta så söööt! <3

Justin Bieber Pictures, Images and Photos inte den bäst bilden, menmen, ni ser ju
                                                                                                         hur söt han är! Love him
Nej, nu ska jag nog dra ut.. kanske träffa någon kompis och så (:

Loooove, Pear <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0