Nu är pear hemma :)

Hejsan :)

jag kom precis hem från peach.
Usch, på bussen hem kom det värsta äcklet till mig. tro mig han var ett riktigt snusk!
Han satte sig brevid mig, helt utan andlednig.. det fanns lixom platser överallt. det var typ bara 3 personer till på bussen.
Men iaf, han satte sig bredvid mig och la handen vid min rumpa och lutade sig mot mig, det går inte att beskriva, men det var riktigt äckligt :/
jag harklade mig lite, men han bara kollade på mig, men usch! eftersom han inte gjorde något sa jag- " hmm , ursäkta, kan du ta bort din hand?" ganska högt så att dom andra skulle höra och kolla på mig.
haha, han tryckte på stopp knappen och ställde sig längst bak vid dörren.
När jag gick av bussen träffade jag min brorsas kompis (min brorsa är 94), men iaf. så träffade jag honom och han är bara sååååå SÖT! :) I love you boy <3

Men aja.. nu ska jag dra ut med några kompisar till en fest som Sandra har :)


jag kommer nog bli full, men inte så här x) (det är inte jag) ;)


Hejdå :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0