tjena tjena ;)

Hejsan bloggen! Just nu ligger jag och gör absolut ingenting i min säng. Har precis varit ute och rökt med J, en urgullig kille. han va skyldig mig cigg så ;) igår sov jag över hos min kompis D. Vi träffa massa folk och flummade oss. och vet ni? jag tror jag såg en av paows kompisar. Blev tiep helt stel och stum och visste inte vad jag skulle säga! så fíck enchock och började gå mot motsatta håll hehe. vi var i vällingby centrum och dom köpte lite saker. jag ´köpte inget. jag tog bara en bunt sugrör och blåste på alla som gick förbi hahah, sen kom tiep en gubbe fram till mig och bah: vad gott du luktar. vad äre som luktar? jag bah:eh jag vet inte.. han bah okej får man lukta på dig. Sen så börja han typ pedda sig och jag baah shiiiit, Sen drog vi därifrån och min kompis ropa massa saker efter honom. På kvällen dunka vi musik och hade skit kul. I LOOOVE TECKNO. liksom det e musik? och inte för att pea är speciellt inne men måste säga att den bästa musiken kommer tiep därifrån. Blir glad av att bara lyssna på det. Just nu ligger jag i min rosa mjuksdress, som paow & dessie har ungefär. allt för dom 2 sötnosarna ;) men tänkte lägga upp bilder på en annan som jag vill ha !  söt elr vad? verkar ritkigt mysig också. den jag har nu är lite mörkare. Och det är ju alltid fint att ha ljusare kläder när man e lite brun, okej ska inte överdriva är inte brun men solar ungeför 5 ggr i veckan. tänkte dra mig ner till solariumet nu så ni får ha det chill! sakna mig inte allt för mkt. puss&knull. / peach <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0