trött

Hejsan & godkväll, sitter hos fosterfamilj i tyresö i mitt rum med min bärbara data. tror jag ska bo här till typ den 16 februari typ? sjukt jobbigt. men om jag sköter mig så får jag dra hem tidigare. får visserligen bara va ute till halv 10 på kvällarna vilket är omänskligt enligt mig? min nya ¨mamma¨ är rätt schysst hon, inte som min äckelmamma iaf. vilket vi inte ska gå in på. Dom har två sönder som e typ 8 och 11 också. inget för mig! får se om jag drar mig till skolan imorn kan knappt andas e så jävla förkyld. Just nu mår jag rätt skit men min älskade pear finns ju, och alla andra underbara vänner! M¨åste bara säga tack gustav att du kom in i mitt liv. aja ska inte skriva så mycket mer nu. Måste bara lägga in en bild på en parfym som jag fick av Helene, fostermamma. den luktar gott! ha det bra :) peeeeach. 

verkar inte gå att lägga upp :S aja nina någonting heter den. kanske kommer bild senare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas allt löser sig där hemma, äre bra i nya hemmet? <3<3<3

2010-02-02 @ 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0