Ben and jerrys <3

Hellu, Peach här. Just nu sitter jag framför min nya dator som jag fick i julklapp, den är helt okej faktist. jag sitter och äter ben&Jerrys brownies någonting. sjuuukt gooooodd! Jag och Pear köpte 5 b&j på en dag och åt upp alla.. hahahah de är vi två! Jag älskar verkligen dig gumman tack för att du finns i mitt liv, du gör min dag min solstråle! :) aja ikväll ska jag iväg och supa skallen av mig i täby with the guys det ska bli fuuuunnnyy. Sen ska jag förbi konsum och köpa nikotin tuggummi. hehe, försöker sluta röka men går inte så bra. Men det går framåt! nu ska jag dra mig iväg , och lyssna på KESHA-TIKTOK ! ps. måste bara säga att paows blogg äger, hon e såå sjukt snygg ! ) kyssar    / peach<3


 mmm, så jävla god :) blir ni inte sugna? jag blir sugen på en till x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0