pear is here (:

Tjoe ;) Pear här :)
Just nu är jag hos en kompis, vi gör inget speciellt, vi kanske ska kolla på någon film och så :)
haha, jag skulle städa mitt rum idag men fastnade framför tvn,
igår kollade jag på star wars, HAR ALLTID HATAT DOM! men min brorsa typ snackar om dom när dom går på tv.. igår kollade jag på 3an, haha, jag typ tyckte om den :p men jag blev så ledsen. anakin får inte vara ond..! han är sååå snygg i 2an ;) men idag kollade jag på 4an :) sen drog jag till min kompis och nu är jag här :)
Flå't, flå't för jätte dålig uppdatering!
jag har fortfarande ingen dator men den ska fixas inom kort :)
Men nu ska jag dra,

Kyss och smek, sänglek, pear <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0