Vi börjar igen :)

hej :)
ja som peach skrev så har det hänt lite stora grejer. 
nu sitter vi i mitt rum och sitter vid facebook och så :)
vi har inte varit med varandra på över en vecka så vi är glada just nu :) Peach bor på fosterhem för hon har haft det jobbigt hemma & blivit hemkörd av polisen ett antal gånger. & jag har fått reda på att jag är gravid, men jag och pontus har bestämt oss att vi ska behålla barnet. jag har bott hos honom dom senaste dagarna för mina föräldrar är inte stöttande så pontus föräldrar hjälper oss. jag är nog inte redo för att prata om det men har bestämt att vi ska ha en öppenadoption , med det menas att jag och pontus får träffa barnet om vi vill.

Tack alla vänner som stöttar oss. vi skulle inte klara mycket mer om ni inte fanns <3



Pear :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig!

Allt bra idag? =)

2010-01-31 @ 22:12:16
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: pear

det är bättre. jag och pontus har blivit väldigt sjuka så vi stannar hemma från skolan idag :) hur mår du?

2010-02-01 @ 08:48:40
URL: http://peachgirls.blogg.se/
Postat av: sandra

va?! är du gravid? gumman, det har du inte berättat för mig! fan vi håller på att glida mer och mer isär :( älskar er tjejer <3

2010-02-02 @ 09:44:27
Postat av: Linneak

finns<3

tänk på att ett barn kommer förändra hela din framtid, även om du gör en öppen adoption. Du måste göra det som känns rätt, okej gumman? du kan alltid ringa om det skulle vara ngt. (:

2010-02-02 @ 13:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0